Основните заинтересовани страни и бенефициенти на тази практика са:
- Местни гимназии
- Ученици от тези гимназии
- Местни компании
- Организация за подкрепа на бизнеса или специалисти по творчество
Защо тази практика се счита за добра?
(Фактически доказателства, които показват неговия успех или неуспех (напр. измерими резултати/резултати).
От 2011 г. са удовлетворени
8 издания 26 сесии с 7 различни училища
783 ученици в рамките на 163 отбори
131 компании
88 % от компаниите (цифри от 2017 и 2018 издания)
88 % от компаниите са готови да препоръчат предизвикателството (цифри от 2017 и 2018 издания)
56 % от фирмите извършват развитие на поне 1 проект
Някои резултати от последните 3 години:
2016: 4 училища (изкуства и метиета – обучение в разширената реалност и виртуалната реалност; EsIEA – обучение по ИТ, електроника и автоматизирана система; IIA – обучение по ИТ; IUT - обучение по качество и хигиена на хранително-вкусовата промишленост)
- 142 ученици разделят в рамките на 26 екипи 23 компании
- Описание на някои наградени проекти:
- Приложение, които позволява на потребителите да получават информация в реално време за това колко са постигнатите икономии на енергия, направени благодарение на продуктите на компанията.
- Предложение за нов софтуерен компонент за завършване на софтуера за управление на човешките ресурси на компанията Интерактивен холографски терминал, за да представи целия продуктов каталог на физически магазин
70% от фирмите развиват поне един проект
2017 :
4 училища (Arts et Métiers - обучение в разширената реалност и виртуалната реалност; IIA – обучение в ит; IUT - обучение по качество и хигиена на хранително-вкусовата промишленост; ESUP – обучение по бизнес и мениджмънт) 96 студенти се разделят в рамките на 21 екипи 20 компании Описание на някои наградени проекти: Интелигентен чатбот за подпомагане на клиента в създаването на количката си за пазаруване, помощ при избора на статии, откриване на несъответствия и несъответствия ... решение за добавена реалност, което да позволи на компанията да представи своите продуктови линии при търговията показва, че 81% от фирмите развиват поне 1 проект
2018 :
4 училища (изкуства и изкуство – обучение в разширената реалност и виртуалната реалност; EsIEA – обучение по ИТ, електроника и автоматизирана система; IIA -; IUT - обучение по качество и хигиена на хранително-вкусовата промишленост)
79 ученици се разделят в рамките на 18 екипа
16 компании
Описание на някои наградени projetcs: автоматизация на изпращането на поща и SMS за подобряване на лоялността на клиентите. Помощник на добавена реалност за операторите на компанията, отговарящи за проверката и валидирането на снимки за официални документи
69% от фирмите развиват поне един проект.