Според ново проучване на Virgin StartUp, ситуацията породена от коронавируса даде на много хора времето и пространството, които са им необходими за създаване на нов бизнес.
Virgin StartUp разговаря с 1000 възрастни, които са започнали или разработили нов бизнес по време на кризата с COVID-19. Те откриха, че за много от тях заключването дава възможност да се съсредоточат върху кариерата си и тласъците, необходими им за започване на бизнес.
Предприемачите бяха попитани за техните мисли относно COVID-19, въздействието на блокирането върху техните бизнес решения и защо са създали бизнес.
69% от предприемачите се съгласиха, че карантираната им е дала тласък, необходим за започване на бизнес
73% от предприемачите казват, че заключването им е предоставило идеалната възможност да се съсредоточат върху това, което наистина искат от кариерата си
69% казват, че трябва да направят нещо, за да допълнят доходите си по време на карантираната
51% от предприемачите се съгласиха, че никога не са мислили да станат предприемачи преди COVID-19
46% казват, че новият им бизнес е фокусиран върху хоби или страст, а не върху специфичен трудов опит
Предизвикателства
Стартирането на бизнес по време на COVID-19 не е без предизвикателства, разбира се. Northern Cure, компания за колбаси в Манчестър, фокусирана върху снабдяването с качествено месо и местни съставки, трябваше да адаптира своя бизнес модел и да стартира операция за електронна търговия, за да продава своите продукти.Дъглас Стейтън, съосновател на Northern Cure, споделя пред VIRGIN START UP: „Заради COVID-19, малките пазари, на които бяхме планирали да представим нашите продукти, бяха отменени, така че трябваше да се адаптираме към ситуацията. Стартирахме онлайн, продавайки комплекти за дома - нашите кутиите за храна, които излизат в цялата страна.“
Друг бизнес, който успешно стартира при заключване, е Unplugged, който предлага места за престой, където хората могат да изключват устройствата си и да си почиват в осигурените от Unplugged кабинки, които нямат връзка с онлайн мрежата. Основан от приятелите Бен Елиът и Хектор Хюз и подкрепена от Virgin Start Up Loan, бизнесът преминава от все по-голяма сила, като се възползва от лондончани, които искат дигитална детоксикация.
Въпреки че стартирането на техния бизнес беше отложено заради вируса, Бен каза, че това всъщност е било "добър момент" за тях.
Той добавя: "Когато всички си седяха заключени вкъщи, лондончаните всъщност работят почти час допълнително всеки ден. Освен това не само всички работни срещи се преместват онлайн, но много от нашите разговори с приятели също са чрез устройства. Така че , без реална граница между работа и дом, ние се прехвърляме между едно устройство на друго и мисля, че сега повече от всякога заетите градски работници се стремят наистина да прекъснат връзката с устройствата си и да си починат истински. "
Гъвкавост
Изследванията на Virgin StartUp подчертават, че гъвкавостта е ключова за предприемачите по време на карантината. 95% от тях казват, че е важно да могат да избират часовете, в които работят, а 92% казват, че искат да прекарват повече време със семейството и близките си.
Анди Фишбърн, управляващ директор на Virgin StartUp коментира: "За много хора заключването е време да се замислят какво наистина им е важно и да имат време да се съсредоточат върху него. Въпреки че генерирането на повече доходи беше стимул за някои, това е наистина окуражаващо да видим, че 73% от предприемачите с блокиране се стремят да балансират печалбата с целта си и се съгласяват, че е важно бизнесът да прави нещо повече от просто да печели пари. някога да сте предприемачески и да ставате креативни в криза. Беше страхотно да работя с толкова много хора, които се опитват да променят по това време. "
https://www.virginstartup.org/news/launching-business-lockdown