Блог

Да стартираш бизнес по време на пандемия: Myrror

Двете най-добри приятелки Стейси Мънро и Дженифър Армстронг остават безработни в началото на пандемията от COVID. Тогава те решават да вложат цялата си енергия в това да превърнат страничните си интереси в своя план А. 



Двете са приятелкии от почти 25 години, израснали са заедно в централна Шотландия и са били шаферки на сватбите си.

Сега те са бизнес партньори след стартирането на Myrror - приложение, което позволява на хората да следят самосточтелно и сигурно пътя си на развитие, когато предприемат някаква форма на физическа или естетическа промяна.

Съоснователките казват, че приложението има за цел да даде възможност на хората да поемат контрола върху тялото си, като платформата също така позволява на потребителите безопасно да споделят напредъка си с медицински специалисти или други избрани от тях доставчици на услуги.

Стейси споделя: „Толкова много хора намират снимка на знаменитост в Instagram и я приемат за пример, че това е, което искат да постигнат естетически - обаче всички са коренно различни и това е нещо невероятно. Така че, вдъхновявайте се от тези снимки, но след това се наслаждавайте на вашето лично пътуване - като вземете предвид уникалните неща, които ви правят „вас“. "

Идеята се появила в началото на 2020 г., нещата напредвали добре и на борда се появил инвеститор. Но когато коронавирусът удря Великобритания и страната влиза в локдаун, потенциалният инвеститор се отдръпва.

Тъй като и двете жени приключват основната си работата и свободните работни места намаляват, те решават да направят всичко възможно, за да накарат страстта, която са имали преди това странично от работа, да се превърне в приоритет номер едно. Това се случва въпреки че всяка има по две деца в предучилищна възраст, за които се грижи, което прави планирането по-трудно.

„Мисля, че най-лошото, което можеш да направиш, е да ядосаш двама родители, които сега са затворени вкъщи с малки деца“, казва Стейси. „Това е съвсем ново ниво на лудост. Бизнесът трябваше да работи и ние трябваше да го осъществим. "


След това усилията за стартиране на Myrror набират скорост, започвайки с успешно кандидатстване за получаване на заем за стартиране от Virgin StartUp, който е неразделна част от финансирането на разработката на приложението.

Стейси си спомня: „В рамките на десет дни преминахме през всяко едно изчисление и валидирахме всички наши идеи. След това лично събрахме сумата, необходима за стартиране на нашето MVP."

„Оли Колард от Virgin StartUp беше така добър да прегледа нашите изчисления и да ни въведе в семейството на Virgin. Молбата ни към Virgin StartUp беше одобрена в рамките на 24 часа. Това беше тотален вихър и толкова невероятно вълнуващо. Финансирането на Virgin StartUp беше фантастично за нас. Даде ни увереност наистина да се впуснем."

„Не мисля, че щяхме да се движим толкова бързо, ако не беше коронавирусът, но е добре, че го направихме. И без значение колко успешен ще бъде бизнесът, ние ще го управляваме гъвкаво. Ако привлечем екип, няма да го управляваме като бизнес от 9 до 5. Деца, отговорности, домашни любимци, каквото и да е - ние искаме да бъдем гъвкави, за да обхванем всички тези неща. "

Стартирането по време на локдаун е свързано с много допълнителни предизвикателства, не на последно място липсата на време, когато и двете отглеждат малки деца.

„Времето е наистина важно, когато стартирате бизнес, а с две малки деца не разполагате с много от него“, казва Стейси. „И често не получавате тишината, която ви е необходима, за да помислите за всички неща, които трябва да направите.“

Дженифър допълва: „Изглежда обезсърчаващо, но трябва да намериш време, когато можеш. Това, което беше добре, е фактът, че и двете сме в една и съща ситуация, така че можем да работим с часове, когато трябва, и да се срещаме, когато можем. "

Управляването на бизнес с ваш приятел вероятно би могло да изпробва най-доброто от взаимоотношенията, но дуото вярва, че връзката им ще има положително, а не отрицателно влияние върху бизнеса.

„Като партньорство работим доста добре. Важно е да останем и приятели, разграничавайки бизнеса от приятелството. Но като приятели можем да бъдем съвсем честни една към друга. “ - обяснява Дженифър.

Стейси добавя: „Не сме установили никакви основни правила, но си казахме, че трябва да обсъждаме помежду си нещата. Ако нещо не е наред, трябва да говорим."

„И двете имаме сходни мисли и вкусове, така че това улеснява нещата. Но аз съм доста импулсивна и малко разпръсната, докато Дженифър умее да контролира нещата, така че ние сме добър екип. "

Източник: https://www.virginstartup.org/news/launched-lockdown-myrror
Made on
Tilda