Блог

Българският софтуер за електронна търговия CloudCart със световни постижения през 2021 година

За платформата

Единната платформа за електронна търговия за малък и среден бизнес CloudCart постигна впечатляващи успехи за българския пазар през изминалата 2021 година, като отбеляза значими скокове в резултатите за своите клиенти, започна отваряне към нови пазари и осъществи ключови партньорства за сектора. В технологичен аспект компанията продължава да следва своята мисия да подпомага развитието на електронната търговия със създаването на множество партньорства, автоматизации, интеграции и най-вече - на първия по рода си в страната 360° маркетплейс за услуги в сферата на електронната търговия - CloudCart Ecosystem.

Резултатите

Резултатите, които CloudCart отчита към края на 2021 година, са: над 9000 регистрирани магазина, повече от 2.6 млн. поръчки и близо 160 млн. евро оборот, реализирани в магазините, използващи платформата. Последните данни на компанията сочат, че годишният приход на клиентите й е скочил с 65%. Статистиката показва още ръст на средната стойност за поръчка с 10% и над 50% увеличение в транзакциите.

Проектите

Един от най-мащабните проекти на CloudCart АД за 2021 година бе първият по рода си в България маркетплейс за услуги, адресиран към партньори и към търговците, използващи платформата CloudCart Ecosystem. Единната екосистема събира на едно място специалисти от различни области на електронната търговия, което дава възможност дейността на онлайн търговците да бъде подпомогната с експертни услуги от най-високо ниво в редица сегменти - правни, счетоводни, фотографски, дизайн, маркетинг, програмиране и др.

Визията на CloudCart винаги е била в посока дигитализация и технологично развитие в бизнеса, затова платформата предвижда следващата година да бъде белязана от драстични промени, които да изведат електронната търговия в България на едно друго ниво посредством иновациите, върху които компанията работи. Сред тях са отваряне на софтуера към света чрез преминаване към Open SaaS бизнес модел. Това означава, че всички уеб студиа, агенции, дизайнери и програмисти ще имат възможност да работят и да надграждат върху платформата, така че да оставят своята следа в онлайн търговията.

Фокус на компанията през следващата година са предоставянето на повече възможности за трансгранични продажби и осъществяването на пълна локализация за други европейски пазари. До момента освен в България услугата се предлага и в Гърция и Румъния. За следващата година се очаква CloudCart да работи на общо 6 пазара, като навлезе в Украйна, Словакия и Албания.

Източник: КАПИТАЛ
Made on
Tilda