Специалистът в грижа на кожата, Кели Спинкс, и масажният терапевт, Уенди Лейн, обединавят усилия и заедно стартират марката Meadow Skincare.
Преди пандемията от Covid-19 те продават продуктите си в салони и спа центрове, но веднага след настъпването на локдауна решават, че е време да разпространят бизнеса си онлайн, тъй като предвиждат, че досегашния им нормален път на продажба ще бъде затворен за дълго време.
Кели и Уенди вземат кредит за стартиране на стартъп от неправителствената организация Virgin StartUp, която им помага да продължат търговската си дейност. Двете предприемачки използват заема, за да наемат агенция за социални медии, която да им съдейства да засилят своето онлайн присъствие и успешно да реализират продажби.
Кели споделя: „Преди локдауна ние продавахме основно в малки салони, спа центрове и няколко бутикови търговски обекта. Когато локдауна започна, очаквахме, че ще разчитаме единствено на социалните медии и онлайн продажбите, така че увеличихме бюджета, който влагахме в нашите кампании в социалните медии. Също така, пуснахме два нови продукта по време на локдауна.“
„Тъй като повече хора сега стоят у дома на компютрите си и не могат да отидат до обичайните магазини и салони за красота и да посещават процедури за лице, наблюдаваме нарастване на новите клиенти. А клиентите, които преди пазаруваха през спа центрове и салони, сега купуват директно от нас.“

Meadow Skincare използва 100% натурални продукти. Кели и Уенди се опитват да направят марката възможно най-екологична и да използват британски съставки при всяка възможност. Опаковката е направена изцяло от хартия и картон, продуктите не съдържат вода и всички бърканчета и капачета са рециклируеми.
Двете жени вярват, че локдауна и промяната в навиците на клиентите, макар и за сравнително кратко време, могат да бъдат от полза за бизнеса в дългосрочен план.
„Ако новите клиенти, които спечелихме по време на локдауна, продължат да купуват от нас, това би било фантастично. Увеличаването на нашето онлайн присъствие доведе и до повече запитвания от нови салони и бутикови магазини, които се свързват с нас със запитвания за цени на едро и желаят да направят поръчки, след като отворят отново.“ - казва Уенди.
Източник: https://www.virginstartup.org/news/launched-lockdown-meadow-skincare