Новини

Главните дигитални трендове използвани в хотелската индустрия

В ерата на интернет, като информацията е свободно достъпна и клиентите имат възможност да сравняват лесно хотелите, работещите в хотелиерската индустрия трябва да бъдат в крак с най-новите цифрови тенденции. Това не само може да помогне да са в крак с конкурентите, но също така може да подобри процесите и да подобри клиентското изживяване. В тази статия ще намерите подробности за седем от най-важните цифрови тенденции, върху които да се съсредоточите.

1. Интернет на нещата (IoT)

Интернет на нещата се отнася до ежедневните устройства, които са снабдени с интернет възможности, което им позволява да изпращат и получават данни. Тази технология е изключително важна в индустрията на гостоприемството, защото може да позволи на хотелите да спестят разходи за енергия, като същевременно оптимизира хотелските стаи, без човешка намеса.


Някои хотели използват интелигентни енергийни системи, за да намалят автоматично мощността на крушките през деня или да изключат отоплителната система, когато помещенията не са заети или когато заетите помещения достигнат определена температура. Може да се използва и за автоматично оптимизиране на температурите преди да пристигнат гостите.


2. Роботи

До сравнително неотдавна използването на роботи в рамките на работните места се ограничаваше предимно до производствените линии. Въпреки това, в сектора на гостоприемството, управляваните от AI роботи, които по-скоро приличат на хора, са една от нововъзникващите цифрови тенденции и тези роботи са в състояние да изпълняват редица сложни „интелигентни“ задачи.


Вълнуващ пример към днешна дата е хотел Henn-na в Нагасаки. Озаглавен „първият в света хотел с персонал на роботи“, той разполага с информационен робот, който предоставя туристическа информация, робот на рецепцията е способен на интелигентна комуникация, робот с наметало съхранява вашите вещи, а системата за разпознаване на лица ще ви провери и ще предотврати загубата на вашия ключ.



3. Технология за разпознаване

Друга дигитална тенденция в управлението на гостоприемството е технологията за разпознаване. Технологията за разпознаване включва всичко - от разпознаване на лицето до отпечатване на пръсти или сканиране на ретината и като цяло нараства популярността си. Използването му в хотелската индустрия е много, но основно се върти около ускоряване на процесите на плащане и намаляване на необходимото количество контакт с човешки персонал.

Технологии като Face ID и Touch ID от Apple, както и магазините на Amazon Go и широкото използване на beacon технологията отвориха умовете на много хора за възможностите, предлагани чрез автоматизация без триене. Придвижвайки се напред, хотелите вероятно ще използват разпознаване на лица за автоматично разрешаване на плащания след излизане от ресторанта или за да направят процеса на напускане напълно автоматизиран, като избягват опашки.


4. Виртуална реалност (VR)

Една от най-готините цифрови тенденции в индустрията на гостоприемството е виртуалната реалност. Благодарение на способността си ефективно да транспортира хората до нова дигитална среда, виртуалната реалност предлага огромен потенциал в индустрията на гостоприемството и вече редица хотели използват 360-градусово видео и други технологии за виртуална реалност по време на процеса на резервация и след това.


На уебсайтовете на хотелите някои вериги използват VR, за да позволят на хората да усетят какви са техните хотелски стаи, преди да ги резервират, улеснявайки по-информирани решения относно размера на стаята, от която се нуждаят. Междувременно, технологията може да се използва и за предоставяне на виртуални преживявания на местни атракции или като средство за забавление в хотелите.


5. Увеличена реалност (AR)

Увеличената реалност е цифрова тенденция, която споделя много прилики с виртуалната реалност, но където VR променя изцяло обкръжението на потребителя, AR вместо това подобрява реалното обкръжение, обикновено с графични или информационни наслагвания. Това може да се използва от тези в хотелската индустрия, за да предложи редица предимства на клиентите.


Например, представете си, че във вашия хотел има карта на стената, която в комбинация с приложение за AR позволява на клиентите да насочат телефона си към част от картата и да видят информация за местните атракции. Освен това някои приложения позволяват на потребителите да насочват телефона си към истински ресторанти в местната зона и да виждат отзивите на клиентите незабавно.


6. Чатботи и изкуствен интелект (AI)

Чатботите доставят изкуствено интелигентни отговори на въпроси и запитвания на клиентите и това е една от най-изгодните цифрови тенденции в индустрията на хотелиерството днес. В края на краищата това означава, че на прости въпроси може да се отговори без човешки агент, да се подобри времето за реакция и улесни справянето с по-трудни проблеми.


Изкуственият интелект също може да се използва за автоматичен анализ на данни, подпомагане на стратегията за управление на приходите или предоставяне на по-персонализирани оферти на клиентите въз основа на техните предпочитания. Междувременно Хилтън дори представи изкуствено интелигентен робот, който може да отговаря на човешката реч и да отговаря на въпроси.


7. Мобилна интеграция

Повечето клиенти притежават смартфони и ги използват за всичко - от поръчване на Uber до поръчка на храна. Тези от индустрията на гостоприемството трябва да се погрижат за това и специализирано приложение за хотелите може да измине дълъг път, което позволява на гостите да резервират ресторантьорски маси, да поръчат рум сървис и да резервират масаж или спа сесии.


Докато самообслужването може да помогне за подобряване на клиентското изживяване, приложенията могат да се използват и за създаване на програми за лоялност, генериращи повече повтарящи се бизнеси. Освен това технологията може да бъде сдвоена с гореспоменатите възможности, предоставени от Интернет на нещата, което позволява на клиентите да контролират отоплението и осветлението и от приложението.


8. Управление на репутацията

И накрая, в епохата, в която около 65 процента от клиентите ще проверяват онлайн отзиви преди да направят резервация за хотел, управлението на репутацията се очертава като една от най-важните дигитални тенденции на всички. Има няколко начина, по които тези в хотелската индустрия могат да управляват прегледи, но това изисква дългосрочен подход.


Отговорете на отзивите на популярните платформи за преглед и признайте кога гостите имат истинска причина за оплакване. Вземете мерки за справяне с техните оплаквания, за да избегнете подобни проверки в бъдеще. Важно е също така да насърчите щастливите гости да оставят отзиви и това може да стане на бюрото за проверка или по имейл. Поддържайте актуалните си обяви в платформите за онлайн преглед, включвайте отзиви на собствения си уебсайт и се стремете да предоставяте отлично обслужване на клиентите.


https://www.revfine.com/digital-trends-hospitality-industry/

Made on
Tilda