Платформата предлага лесен за използване софтуер, с който създаването на електронни магазини се автоматизира, както и пълна екосистема от поддържащи услуги и инструменти, локализирани индивидуално за всеки пазар, за да покрият всички ежедневни оперативни нужди на малкия и среден бизнес. CloudCart дава стойност на онлайн търговците, като им помага да се съсредоточат върху това, което правят най-добре - да създават и продават своите продукти и услуги, докато компанията им предоставя инфраструктурата и услуги с добавена стойност, за да им помогне да разширят бизнеса си. Стартирайки дейността си на българския пазар, компанията постигна 3,5 милиона поръчки в електронните магазини, използващи платформата, над 34,5 милиона уникални клиенти и общо 140 милиона евро оборот, реализиран от търговците и.
Визията на CloudCart е да промени начина, по който електронната търговия се осъществява ежедневно. Следователно фокусът му е върху създаването на надеждна инфраструктура за електронна търговия в бъдеще, което включва изграждане на защитен мащабируем софтуер, който въпреки това е достатъчно гъвкав, за да поддържа специфичните нужди на клиентите. CloudCart позволява това, като комбинира най-доброто от два модела - отворен код и SaaS, създавайки Open SaaS от следващо ниво. Вместо да се ограничава до готови софтуерни решения, компанията създаде по-отворена система, която позволява на различни доставчици на услуги от трети страни, като уеб студия, агенции, дизайнери и програмисти, да надграждат върху основната платформа за електронна търговия. Софтуерната компания следва тенденцията за по-голяма персонализация на услугите, която според нея ще стане още по-силно изразена в бъдеще. В тази връзка, CloudCart прави възможно персонализирането на целия електронен магазин според потребителското поведение на купувачите.
„Това, което отличи CloudCart за нас, беше разбирането им за уникалните нужди и болките на търговците на малък и среден бизнес, което запали страстта ни да се справим с тях. Ние сме развълнувани от продължаващата инерция на растежа на електронната търговия в региона на Централна и Източна Европа и вярваме, че Николай Илиев (главният изпълнителен директор на CloudCart) и неговият екип са в идеалната позиция да го уловят”, споделя Максимилиан Шаусбергер, управляващ директор на Elevator Venture.
„Изключително сме горди, че именно Elevator Ventures - дружеството за корпоративен рисков капитал на Raiffeisen Bank International (RBI), подкрепя CloudCart. Вярвам, че заедно можем да изведем европейската електронна търговия на следващото еволюционно ниво. Технологичните интеграции и партньорствата на CloudCart, в комбинация със стратегически пазарни играчи като Elevator Ventures, ни предоставят реалната възможност да постигнем точно това. Винаги сме били технологично и експертно подготвени да помогнем на бизнеса за нуждите му в електронната търговия, но с промените, настъпващи всеки ден в този сектор, това създава много повече възможности за трансграничен растеж за всички нас”, споделя съоснователят и изпълнителен директор на CloudCart Николай Илиев.