Добри практики DEVISE

Програма APOLLO

Тя е подходяща за компании, които искат да внедрат иновации (продукт, услуга, бизнес модел, нови технологии, организация...), но наистина не знаят как да го направят. Например, компания, която иска да се обърне към нов пазар, но не го познава добре. 
Програма APOLLO се състои от 3 фази:  
Фаза 1: Използва се метода “проектиращо мислене”, с цел да се определят нуждите на клиентите (прави се полево проучване чрез интервюта)  
Фаза 2: Чрез креативност и отворени иновационни методи се опитваме да си представим бъдещето на компанията, като включва експерти, клиенти, потенциални партньори...  
Фаза 3: Оценка и определяне на приоритетите на идеите, генерирани във фази 1 и 2,  
Програма APOLLO включва 10 работни сесии, които са разпределени за 5-6 месеца. В тях участват 3 или 4-ма души от персонала на компанията, включително и главен изпълнителен директор  
Основните заинтересовани страни в тази практика са: 
- 3 или 4 човека от компанията, включително и изпълнителен директор  
- подкрепяща биномиална организация за подкрепа на бизнеса  
- реални хора, потенциални клиенти, ..., за срещи с членове на екипажа по време на разследването (30 интервюта) 
- почти 15 души (експерти, потенциални партньори...) за 3-те творчески сесии 

Основният бенефициент на Програма APOLLO е фирмата, която завършва програмата с план за действие и книга с идеи за развитие. 

От 2016 г. вече 5 движещи се екипажа (от 5 местни компании), 1 текуща програма + 1 текуща програма в региона Ил-дьо-Франс (партньорство с местната организация за подкрепа на бизнеса). 
Тази практика може да бъде прехвърлена към други организации за подкрепа на бизнеса в рамките на програма за обучение. 1 трансфер вече се е състоял в региона Ил дьо Франс (Val d'Oise Technopole). 

 

Made on
Tilda