Да стартираш бизнес по време на пандемия: Northern Cure
Шеф готвач и бивш месар обединяват усилията си, за да стартират нов бизнес, насочен към промотирането на висококачествено месо. Дъглас Стейтън (от Йоркшир, Англия) и Алекс Маккей (от Ланкастър, Англия), създават базираната в Манчестър марка за колбаси Northern Cure.
Двамата стартират бизнеса си по време на COVID-19 локдауна с онлайн магазин, в който продават своите ексклузивни деликатесни продукти.
Главният готвач, Дъглас и бившият месар и специалист по електронна търговия, Алекс, са колеги още от преди стартирането на Northern Cure, когато започват да се нахвърлят идеи за съвместен проект.
„Ние изцяло сме привърженици на висококачественото месо“, споделя Дъглас. „Започнахме да правим събития и поп-ъпи, за да пробваме и да вдигнем малко шум, но беше ясно, че имаме нужда от инвестиция.“
Тази инвестиция идва под формата на заем за стартиране от Virgin StartUp, който им позволява да запазят търговската си марка, да закупят специализирано оборудване и да предприемат поредица от маркетингови и брандингови проекти, за да помогнат за разпространението на информацията.
Но стартирането за бизнес по време на панемия носи непредвидени предизвикателства.
„С локдауна малките пазари, на които планирахме да бъдат представени продуктите ни, бяха отменени, така че трябваше да се адаптираме към ситуацията. Стартирахме онлайн."
„Сега сме си осигурили малко повече финансиране и сме готови да предложим много нови идеи. Хората просто трябва да приемем ситуацията и да насочим енергията си към различни проекти. “
С пускането на Northern Cure, дуото се стреми да "отпразнува" висококачествено месо.
Дъглас добавя: „За мен месото е част от това да бъда готвач. Въпреки че не се стремим да променим немесоядните. Лошото е, че месото е толкова лесно достъпно и евтино и хората искат определени разфасовки. С колбасите използваме всяка част от животното. Например можем да получим седем или осем различни продукта от прасе. Това е много устойчиво и с по-добро качество."
„Ако едно животно не е получавало добри грижи, това се отразява в качеството на продукта, така че ние сме инвестирали в качеството на живот на животното. Ако хората консумират месо, те трябва да консумират месо с добро качество, а понякога това означава да и да отделят повече пари за месо. "