Сдружение Бизнес Агенция

Цел на въпросника
Като част от проектните дейности Сдружение Бизнес агенция провежда оценка на регионално ниво, за да се идентифицират основните предизвикателства и възможности за компаниите, принадлежащи към стратегически сектори в Североизточна България относно тяхната дигитална трансформация.

Настоящият въпросник ще ни помогне да разберем по-добре предизвикателствата пред Bашата компания, свързани с промените, които дигиталната трансформация налага като тенденции и пазари, и ще бъдат използвани за изясняване и по-добро подготвяне на съдържанието на работилницата.

Въпросникът се състои от малък брой конкретни въпроси, които ще отнемат не повече от 10 минути от времето ви. Вашата обратна връзка е много важна за нас.

Получените отговори ще бъдат третирани анонимно. Данните за контакт се искат единствено с цел да можем да Ви поканим на работилницата и за участие в бъдещите дейности по проекта и няма да бъдат оповестявани публично.

Въпреки че се надяваме да отговорите на всички въпроси, защото това ще ни помогне да подготвим по-добре работилницата, можете да не отговаряте на въпрос, на който не желаете.
незадължително
незадължително
незадължително
незадължително
Бизнес модел на компанията
2. Икономически сектор, в който предлагате дигитални решения (възможни са повече от един отговори)
4. Моля, посочете Вашата позиция по отношение на крайния потребител във вашата област на действие
5. На какви компании доставяте продукти и услуги основно?
(възможни са повече от един отговор)
8. Модел на приходите: Моля, посочете най-важните източници на приходите си.
9. Колко важни са тези цели за Вашата компания за следващите три години?
Разширяване на екипа
9. Колко важни са тези цели за Вашата компания за следващите три години?
Пускане на нови продукти/услуги
9. Колко важни са тези цели за Вашата компания за следващите три години?
Увеличаване на оборота
9. Колко важни са тези цели за Вашата компания за следващите три години?
Развитие на международни пазари
Друго
Ролята на Вашата компания в дигиталната трансформация
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
1) Цели за дигитализация
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
2) План за дигитализация
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
3) Възлови етапи за дигитализация
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
4) Е-магазин
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
5) Платформа за е-търговия
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
6) Дигитален маркетинг
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
7) Социални медии
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
8) Онлайн общности
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
9) Онлайн инфлуенсъри
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
10) Анализ на данните (онлайн поведение)
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
11) Маркетинг на мобилни приложения
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
12) Дигитален интерфейс за взаимоотношения с клиентите
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
13) Финансов мениджмънт
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
14) Дистрибуция и логистика (проследяване на поръчки)
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
15) Електронни разплащания и фактуриране
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
16) Преглед на автоматизацията на процесите
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
17) Интеграция на множество процеси (производство & пакетиране)
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
18) Взимане на решения и управление на проекти
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
19) Облачно съхранение
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
20) Взаимоотношения с ИКТ клъстери и научно-изследователски организации
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
21) Посещаване на събития и курсове, свързани с дигитализацията
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
22) Стажове по проекти за дигитализация
10. Какъв тип дейности по дигитална трансформация предлага и извършва или със сигурност възнамерява да предлага в близко бъдеще Вашата компания?
23) Аутсорсинг на дигитални компетенции
Друго
11. По отношение на текущия Ви пазар и клиентите използват ли цифрови решения в своите фирмени процеси (производство, плащане, дистрибуция, обслужване на клиенти)? Този въпрос се основава на възприемането на вашите клиенти. Целта на този въпрос е да се разбере нивото на интегриране на няколко функции чрез цифрови решения.
1) Дигитален маркетинг
11. По отношение на текущия Ви пазар и клиентите използват ли цифрови решения в своите фирмени процеси (производство, плащане, дистрибуция, обслужване на клиенти)? Този въпрос се основава на възприемането на вашите клиенти. Целта на този въпрос е да се разбере нивото на интегриране на няколко функции чрез цифрови решения.
2) Социални медии
11. По отношение на текущия Ви пазар и клиентите използват ли цифрови решения в своите фирмени процеси (производство, плащане, дистрибуция, обслужване на клиенти)? Този въпрос се основава на възприемането на вашите клиенти. Целта на този въпрос е да се разбере нивото на интегриране на няколко функции чрез цифрови решения.
3) Дигитален интерфейс за взаимоотношения с клиентите
11. По отношение на текущия Ви пазар и клиентите използват ли цифрови решения в своите фирмени процеси (производство, плащане, дистрибуция, обслужване на клиенти)? Този въпрос се основава на възприемането на вашите клиенти. Целта на този въпрос е да се разбере нивото на интегриране на няколко функции чрез цифрови решения.
4) Финансов мениджмънт
11. По отношение на текущия Ви пазар и клиентите използват ли цифрови решения в своите фирмени процеси (производство, плащане, дистрибуция, обслужване на клиенти)? Този въпрос се основава на възприемането на вашите клиенти. Целта на този въпрос е да се разбере нивото на интегриране на няколко функции чрез цифрови решения.
5) Дистрибуция и логистика (проследяване на поръчките)
11. По отношение на текущия Ви пазар и клиентите използват ли цифрови решения в своите фирмени процеси (производство, плащане, дистрибуция, обслужване на клиенти)? Този въпрос се основава на възприемането на вашите клиенти. Целта на този въпрос е да се разбере нивото на интегриране на няколко функции чрез цифрови решения.
6) Електронно разплащане и фактуриране
11. По отношение на текущия Ви пазар и клиентите използват ли цифрови решения в своите фирмени процеси (производство, плащане, дистрибуция, обслужване на клиенти)? Този въпрос се основава на възприемането на вашите клиенти. Целта на този въпрос е да се разбере нивото на интегриране на няколко функции чрез цифрови решения.
7) Преглед на автоматизация на процесите
11. По отношение на текущия Ви пазар и клиентите използват ли цифрови решения в своите фирмени процеси (производство, плащане, дистрибуция, обслужване на клиенти)? Този въпрос се основава на възприемането на вашите клиенти. Целта на този въпрос е да се разбере нивото на интегриране на няколко функции чрез цифрови решения.
8) Организационни процеси
11. По отношение на текущия Ви пазар и клиентите използват ли цифрови решения в своите фирмени процеси (производство, плащане, дистрибуция, обслужване на клиенти)? Този въпрос се основава на възприемането на вашите клиенти. Целта на този въпрос е да се разбере нивото на интегриране на няколко функции чрез цифрови решения.
9) Взимане на решения и управление на проекти
12. Какви трудности срещате, когато се опитвате да внедрите решения за дигитализация за Вашите клиенти?
1) Компаниите имат недостатъчно средства за инвестиране в дигитализация
12. Какви трудности срещате, когато се опитвате да внедрите решения за дигитализация за Вашите клиенти?
2) Компаниите гледат на дигитализацията по-скоро като на разход, отколкото на инвестиция/възможност
12. Какви трудности срещате, когато се опитвате да внедрите решения за дигитализация за Вашите клиенти?
3) Компаниите нямат познания за последните решения и как да ги използват в своя полза
12. Какви трудности срещате, когато се опитвате да внедрите решения за дигитализация за Вашите клиенти?
4) Компаниите нямат познания/умения/квалифициран персонал да използват тези дигитални решения
12. Какви трудности срещате, когато се опитвате да внедрите решения за дигитализация за Вашите клиенти?
5) „Традиционния“ и семейния бизнес не се интересуват от модерни дигитални решения
12. Какви трудности срещате, когато се опитвате да внедрите решения за дигитализация за Вашите клиенти?
6) Компаниите се страхуват, че дигитализацията ще навреди на взаимоотношенията им с бизнес-партньорите и с техните клиенти
12. Какви трудности срещате, когато се опитвате да внедрите решения за дигитализация за Вашите клиенти?
7) Нисък интерес за външно приложение на този вид решения и желание инструментите да бъдат контролирани от тях
12. Какви трудности срещате, когато се опитвате да внедрите решения за дигитализация за Вашите клиенти?
8) Компаниите се опасяват, че дигитализацията изисква важни промени в системата за управление / бизнес модела
12. Какви трудности срещате, когато се опитвате да внедрите решения за дигитализация за Вашите клиенти?
9) Съществуващите им цифрови решения не могат да бъдат интегрирани на нови цифрови платформи
13. Що се отнася до Вашите клиенти, какви ползи/добавена стойност им предоставя дигиталният продукт / решение, което сте внедрили?
Повишени продажби
13. Що се отнася до Вашите клиенти, какви ползи/добавена стойност им предоставя дигиталният продукт / решение, което сте внедрили?
Намаляване на разходите
13. Що се отнася до Вашите клиенти, какви ползи/добавена стойност им предоставя дигиталният продукт / решение, което сте внедрили?
Подобрена скорост на операциите
13. Що се отнася до Вашите клиенти, какви ползи/добавена стойност им предоставя дигиталният продукт / решение, което сте внедрили?
Подобрени пазарни позиции
13. Що се отнася до Вашите клиенти, какви ползи/добавена стойност им предоставя дигиталният продукт / решение, което сте внедрили?
Повишена удовлетвореност на клиентите
13. Що се отнася до Вашите клиенти, какви ползи/добавена стойност им предоставя дигиталният продукт / решение, което сте внедрили?
Подобрена репутация (включително онлайн)
13. Що се отнася до Вашите клиенти, какви ползи/добавена стойност им предоставя дигиталният продукт / решение, което сте внедрили?
Разпознаваемост на бранда
14. Кои са най-сериозните предизвикателства, свързани с дигитализацията, с които се сблъскват клиентите Ви, когато работите с тях?
Моля, опишете основните фактори, които са определящи при осъществяване на дигиталната стратегия на Вашите клиенти.
Поверителност на данните
Политика за бисквитки

© 2019 - 2020 Copyright: Сдружение Бизнес Агенция
Made on
Tilda